Хамалски услуги в София, Столична община
Преместване на дома в София

Всичко се премества. Всъщност преместването на дома е много повече от обикновен транспорт. Дори преместване на един предмет изисква време и усилия. Може да съхраните своите сили. Вие може да ръководите този процес като използвате специализирани професионални хамалски услуги.
Ние можем да опаковаме вашите скринове и маси в тежки подвижни одеяла, да демонтираме рамки за легла и да ги сглобим отново, да пренасяме гигантски гардероби нагоре и надолу по 4 стълбищни етажа и въпреки това да свършим работата с усмивка на лице за изненадващо кратко време.
Преместване на офиса в София
Преместване на офис е специфичен вид преместване, което трябва да се извърши отговорно и професионално поради наличието на разнообразно офис-оборудване и техника, към които е желателно да се подходи изключително внимателно.
Като фирма с дългогодишен опит в сферата на професионалното преместване, хамалските услуги и транспорт, сме изградили собствен стил за да опростим корпоративните премествания и да направим Вашата работа по-лесна. Нашата цел е да запазим Вашата продуктивност като се погрижим за всеки детайл от преместването на Вашите служители и имущество.
Доверявайки се на нашия екип, Вие ще получите услуги, които отговарят на Вашите изисквания, защото знаем, че няма по-добра реклама от професионално свършената работа и коректното отношение към клиента.

Преместване на офис - етапи
ДОГОВАРЯНЕ
– Свържете се с нас и направете запитване за това, с което можем да ви бъдем полезни във връзка с Вашето преместване /тел. 02/8962632 – 0899575801 или чрез контактната форма.
– Уговорете безплатен оглед в удобно за Вас време.
– Представяне на оферта /Ще Ви предложим нашата оферта/
Ценовото предложение се подава на магнитен или хартиен носител в деловодството за входящ номер и се връчва на отговорника по провеждане на търга.
– След одобрение на офертата, се съгласува подробен план за действие, насрочва се ден за изпълнение на поръчката, уговаря се час за започване, информират се лицата.
ИЗПЪЛНЕНИЕ
– Изпълнение на офертата съобразно договорените услуги и условия.
Доставка на опаковъчни материали, кашони, опаковане, демонтаж, пренасяне, транспорт, монтаж, разопаковане и подреждане, разчистване и извозване на непотребните опаковъчни материали.
При необходимост от промяна на предварително договорените условия следва съгласуване от двете страни.
НАЧИН на ПЛАЩАНЕ
При липса на възражение от страна на Фирмата инвеститор по изпълнение на преместването, следва разплащане между страните.
След приключване на работата се подписва приемно-предавателен протокол, с който се констатира изрядността на изпълнението и сумата за заплащане.
В писмения договор между страните е описан начинът на плащане.
Заплаща се левовата равностойност на сумата записана в договора като крайна цена за извършените преместване и транспорт.
Плащането се извършва в брой след издаване на фактура /касова бележка/ или по банков път.
ТЕХНОЛОГИЯ
Оценка на преместването – оглед.
Реална оценка на този тип преместване се извършва само след направа на предварителен оглед и запознаване с най-малките подробности около бъдещите дейности по пренос и транспорт на имущество.
Дългогодишната ни практика е показала, че огледът е единственият начин да се даде точна и ясна цена на предоставените от нас услуги. Огледът не Ви ангажира по никакъв начин с ползването на нашите услуги и е напълно безплатен. Той спомага да се изключат евентуални недоразумения относно Вашето преместване, изпълнителят да се запознае със степента на трудност на услугата, да прецени нужния ресурс от хора за товаро-разтоварване, хамали и транспорт.
Огледът Ви предоставя възможност да се запознаете директно с хората, на които ще поверите преместване и транспорт на Вашето имущество.
Критерии за оценка на този тип преместване са:
– количеството и параметрите на преместваните обекти
– вид, брой и качество на използваните опаковъчни материали, които Вие сте избрали като кашони, стреч фолио, аеропласт и др.
– специално опаковане на техника и апаратура, компютри, монитори, факсове
– демонтаж, монтаж и опаковъчни дейности на офис-оборудване, бюра, секции, рафтове
– преместване на метални шкафове, сейфове, предмети с голям обем или тегло
– наличие или липса на асансьор, количество етажи.
Предлага се ценова оферта, включваща всички услуги, избрани от Вас.